poniedziałek, 16 czerwca 2014

3. The 8 best romantic movies

Cześć ! Dziękuję wszystkim za miłe komentarze ! ;-)
Postaram się odwiedzić każdego bloga ! + 
mam dla was niespodziankę myślę że wam się spodoba 
(pojawi się na końcu mojego posta) .

Godzinę temu wróciłam z "klasowego" ogniska .
Na ognisko jechaliśmy rowerami coś ok 12 km (w jedną stronę), 
było świetnie tylko szkoda że to nasze pierwsze i ostatnie wspólne ognisko. :(
No i macie tutaj kolejną informacje o mnie , uwielbiam jeździć rowerem <33





Dzisiejszy post będzie o najlepszych (moim zdaniem) filmach romantycznych które obejrzałam,
oczywiście nie wszystkich bo ich jest więcej :)
Skąd wziął mi się ten pomysł ? 
To bardzo śmieszne :) , w nocy śniło mi się że "grałam"
główną rolę filmu "Titanic" -  Rose .
Jak wstałam , to pomyślałam a czemu by nie zrobić o tym postu :)


Wśród moich ulubionych filmów z tego typu , 
znajdzie się parę starych które są zasługują na miano
legendarnych.
Oczywiście nie każdy z tych filmów może się każdemu podobać ,
z różnych przyczyn np :
*parę z nich jest typowo młodzieżowych
*no i wiadomo nie każdy musi lubić tego typu filmy
*już nie wymieniam takich rzeczy jak : gra aktorka albo fabuła itd.



Zacznę od filmów starszych do nowszych , ponieważ nie 
potrafię ocenić który z nich jest najfajniejszy .


1.Dirty Dancing 


Szesnastoletnia Frances poznaje na wakacjach w ekskluzywnym
ośrodku wypoczynkowym przystojnego instruktora tańca.
Mimo wielu różnic łączy ich wspólna pasja.


2.Titanic


Rok 1912, brytyjski statek Titanic wyrusza w swój dziewiczy rejs do USA
. Na pokładzie emigrant Jack przypadkowo spotyka arystokratyczną Rose. 




3.Ps Kocham Cię


Po tragicznej śmierci męża Holly nie może dojść do siebie.
Wszystko zmienia się, gdy kobieta znajduje zaadresowane do niej listy od ukochanego.




4.Elizabethtown

Drew Baylor po wielu niepowodzeniach i śmierci ojca postanawia pojechać do rodzinnego miasteczka, 
aby podjąć próbę uporządkowania swojego życia.



5.Trzy metry nad niebem

Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, 
poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic zakochują się w sobie.



6.Ostatnia piosenka

Siedemnastoletnia Ronnie wraz z młodszym bratem spędza wakacje u ojca w domku na plaży. Wkrótce przy gnieździe morskich żółwi dziewczyna poznaje przystojnego Willa.


7.Duma i uprzedzenie

Ekranizacja powieści Jane Austen. Życie pięciu sióstr w
georgiańskiej Anglii odmienia się, gdy do sąsiedztwa sprowadza się dwóch kawalerów.




8.Książę i ja
Znany w kraju z hulaszczego trybu życia duński książę wyjeżdża na
studia do USA. Przekonany, że Amerykanki są bardziej wyzwolone od Europejek, próbuje uwieść pewną studentkę.




Tych filmów jest o wiele więcej ale nie chciałam was już tak przynudzać .
Jeśli nie znacie któregoś z tych filmów to musicie je 
obejrzeć o ile lubicie taką tematykę filmów.

A teraz czas na niespodziankę !
Postanowiłam że przy każdym moim poście
 wyłonię w śród moich obserwatorów i nie tylko ,
najlepszy post dnia (czyli taki który mi się bardzo podoba ) 
i udostępnię go na moim blogu ! ;-)


Ten post pochodzi z wczoraj , ale myślę że spodoba wam się :))) 
bardzo podoba mi się ten aparat ! <33
Gratulacje !! ;-)


I jak podobał wam się dzisiejszy post ?
Spodobał wam się mój pomysł z "najlepszym postem dnia"  ?
Znacie te filmy które podałam ? ;**

33 komentarze:

  1. Większość z tych filmów znam i KOCHAM, ale pomysł z tym postem jest bardzo dobry, ponieważ ostatnio myślałam nad obejrzeniem jakiegoś fajnego filmu....
    http://mjuliam7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podałaś mi kilka fajnych filmów, na pewno któryś obejrzę. Kilka już widziałam ;p
    http://lilly-lill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, wiele z tych filmów już widziałam, a kilka muszę koniecznie obejrzeć!
    Zapraszam do mnie, może spodoba ci się mój pierwszy post ;)
    szejkus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie lubię romantycznych filmów, ale ,,Trzy metry nad niebiem" uwielbiam. <3

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Titanic to już chyba klasyk, uwielbiam ten film. Mogłabym go oglądać bez końca. Kocham też Trzy metry nad niebem (+ Tylko Ciebie chcę) No i Duma i uprzedzenie to też przepiękny film.
    Nie wszystkie z wyżej wymienionych filmów znam, ale jestem wielką fanką filmów romantycznych, więc dziękuję za propozycje na dzisiejszy wieczór, na pewno skorzystam :)
    Pozdrawiam serdecznie! :):)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym mogła oglądać go bez końca , zawsze jaki leci Titanic na polsacie to oglądam ! <3

      Usuń
  6. Kocham "Ostatnią piosenkę" i "Trzy metry nad niebem", to moje najlepsze filmy jakie dotychczas oglądałam! ;)
    post ciekawy :)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia piosenka barddzo mi sie podobala <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo z tych filmów widziałam i muszę stwierdzić, że są fantastyczne ;)
    W wolnej chwili zapraszam ~ welcome-in-my-strange-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący blog:)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja bardzo chętnie:)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miły komentarz pod moim postem na blogu.Jeśli jeszcze nie obserwujesz
    to zapraszam do obserwacji,daj znać w komentarzu,a ja zrobię to samo :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/ Dużo tych filmów,a ja żadnego nie znam,dzisiaj wieczorem nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. titanic cudowny ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁
    Świetny post, ciekawy. Obserwuję i liczę na rewanżyk u nas! ;-)
    review-cousins.blogspot.com
    ❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Titanica i ostatnią piosenkę!

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też już obserwuję :)
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre z tych filmów znam, jednak z innymi z przyjemnością się zapoznam ; )

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, może pisz takie częściej? A może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na pościk ;-D Ostatnio szukałam fajnych filmów i nic nie znalazłam, podsunęłaś mi parę pomysłów :-) Dzięki :-* http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych filmów, ale brzmią ciekawie :) Dziękuję za obserwację oczywiście się odwdzięczyłam :))

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham te filmy :) chętnie tu wrócę obserwuję i liczę na rewanż :)

    ps zerknij do mnie PARFUM FRANÇAIS http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię romansideł, jedynie oglądałam 'Dumę i Uprzedzenie' i bardzo mi się spodobał ten film, szczególnie przypadła mi do gustu matka Elizabeth!

    ☽ cute-horror.blogspot.com ☾

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam :)
    Bardzo ciekawy blog.Widać że wkładasz w go dużo pracy ;))
    Co powiesz na wspólną obserwację ? ;))
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam każdy film i każdy uwielbiam po stokroć dodałabym jeszcze Gwiazd naszych wina <3
    Obs za Obs ?
    http://mendalczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba skorzystam z twojej listy, nawet może jeszcze dzisiaj, bo znalazłam 3 filmy, których nie oglądałam :) Ja sobie na tę chwilę przypominam tylko "Przyjaciel do końca świata", jeśli nie oglądałaś to naprawdę warto to zrobić :) Świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam ;) ale musze koniecznie obejrzeć bo uwielbiam Keire Knightley ♡♥

      Usuń
  24. Filmy są świetne ;) Bardzo fajny pomysł z tymi najlepszymi postami dnia :)
    Ciekawy blog! Obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jeśli również zajrzysz d mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealny blog, naprawdę! Strasznie mi się tu podoba, będę zaglądać o wiele częściej!
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! Miłego dnia :)

    http://kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post , prawie każdy z tych filmów obejrzałam .. Podoba mi się tu będę zaglądała częściej ! ;)

    + zapraszam : http://www.mardziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

/* Start http://www.cursors-4u.com */ body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors-4u.net/holidays/hol-5/hol444.ani), url(http://cur.cursors-4u.net/holidays/hol-5/hol444.gif), progress !important;} /* End http://www.cursors-4u.com */